Jeśli zapoznałeś się z poprzednim artykułem, Zazzle – Ile można zarobić? Jakie są wymagania? Kiedy i jak otrzymujemy zapłatę? [Artykuł nr. 2/x], z pewnością zainteresuje Cię również otwarcie krok po kroku własnego sklepu na Zazzle. Dowiesz się, m.in. jak wygląda cały proces rejestracji. Zapraszam.
Jak otworzyć swój sklep na Zazzle?
Aby uruchomić sklep, potrzebujemy w pierwszej kolejności zarejestrować się na serwisie. Żeby to zrobić, przechodzimy na stronę Zazzle i tworzymy zwykłe konto. Możesz to zrobić klikając tutaj.
Jeśli szukasz w swojej skrzynce odbiorczej wiadomości z linkiem potwierdzającym adres e-mail, nie znajdziesz jej, a jedyne co zobaczysz, to wiadomość powitalną od Zazzle w folderze SPAM. To jeszcze nie ten czas na zweryfikowanie konta. Jeśli znajdujesz się już na stronie głównej, przejdź do ustawień swojego konta, klikając na domyślny avatar w prawym górnym rogu, następnie My Account.
Znajdując się w centrum ustawień swojego konta, możesz przejść do otwarcia sklepu. W tym celu kliknij zaznaczony poniżej na obrazku przycisk Create a store.
Zapoznaj się, jakie korzyści płyną z prowadzenia własnego sklepu na Zazzle i kontynuuj za pomocą przycisku Continue. Upewnij się, czy adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji jest prawidłowy, ponieważ za chwilę przystąpisz do weryfikacji.
Sprawdź teraz skrzynkę pocztową i potwierdź swój adres e-mail. Jeśli wiadomość nie dotarła, przejrzyj folder SPAM i pozostałe, a jeśli wciąż jej tam nie ma, poproś o wygenerowanie nowej wiadomości, używając Request another email, który znajdziesz pokazany na obrazku powyżej.
Zakładając, że proces potwierdzenia adresu e-mail jest już za Tobą, możemy przejść do ustawienia nowej nazwy dla naszego sklepu. Nazwa może składać się tylko z liter, liczb oraz podłogi, a długość musi być nie mniejsza niż 6 oraz nie większa niż 20 znaków.
Świetnie, Twój sklep na Zazzle został właśnie utworzony, ale to nie koniec. Pozostało uzupełnić wszystkie pola informacjami o sklepie, a następnie przejść z ustawień konta do sekcji Payment Settings, gdzie podepniemy nasze konto Paypal, uzupełnimy pola naszymi prawdziwymi danymi osobistymi i wypełnimy formularz podatkowy W8-BEN, aby móc bez problemu otrzymywać nasze wynagrodzenie – to już w kolejnym artykule. Link do niego znajdziesz na końcu tego artykułu, a my przechodzimy teraz do ostatniej ważnej rzeczy w tym artykule.
Wypełnianie pól odnośnie informacji o sklepie
Pamiętaj, aby zapisać wszystkie zmiany za pomocą przycisku Submit. Jeśli ten etap już za Tobą, możesz przejść do ustawiania pozostałych, niezbędnych opcji – dzięki którym Twój sklep będzie w pełni skonfigurowany i gotowy do zarabiania. Dalszy ciąg wpisu znajdziesz w następnym artykule, do którego możesz przejść klikając tutaj lub za pomocą przycisku poniżej.
Masz pytanie? napisz śmiało w komentarzu lub użyj formularza kontaktowego na dole strony, a postaram się odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe. Jeśli pomogłem, ucieszę się, gdy zostawisz po sobie miły komentarz.
Oglądaj nowe filmy z kanału bez konieczności opuszczania obecnej strony:
-
Cytaty - Amazon KDP / Amazon Merch: Jak legalnie używać cytatów? Używanie cytatów | Prawa autorskie
-
Handel na Amazon KDP BEZ TOWARU, FIRMY I WKŁADU? Zacznij sprzedawać takie KALENDARZE *UNBOXING*
-
Amazon KDP - JAK ZACZĄĆ ZARABIAĆ i sprzedawać KALENDARZE TWORZONE NA KOMPUTERZE? [Część 2]
-
Jak sprzedawać kalendarze na Amazon KDP z KOMPUTERA? PRODUKTY LOW NO CONTENT POLSKA [Część 1]
Tak wygląda komentarz, który dodasz poniżej.