Usługa księgowości Amazon KDP – Dochody z zagranicy – Księgowość PRINT ON DEMAND

Usługa księgowości Amazon KDP / Merch by Amazon – Księgowość PRINT ON DEMAND, czyli w skrócie dochody zagraniczne.

Już dostępna! Przedstawiamy Ci Twoją nową usługę księgowości

Masz dość szukania specjalisty, który rozliczy Twoje dochody nawet ze wszystkich serwisów jednocześnie, o których piszę na blogu? Od tego momentu to możliwe! Współpracując z przedstawicielem kwalifikowanego biura rachunkowego, wspólnie zadbaliśmy o to, aby sprawy podatkowe, które tak często blokują nas przed działaniem – były dla Ciebie od teraz proste i zrozumiałe. Doskonale rozumiemy, jak ważnym jest odciążyć Cię od pewnych skomplikowanych spraw, przez które nie możesz w pełni skupić się na swojej roli przedsiębiorcy.

Kim jestem?

Nazywam się Mateusz Piotrowski i pochodzę spod Wrocławia. W sieci odnajdziesz mnie pod nazwą Expert PioMateusz. Od kilku lat zajmuje się szeroko pojętym e-commerce, w tym sprzedażą online na wielu anglojęzycznych serwisach, jak np. Amazon KDP. Moim zadaniem jest szerzyć wiedzę z zakresu pewnego rodzaju „niszy”, którą nie każdy jeszcze miał okazję poznać. Mało tego, moim priorytetem jest przekazywać wiedzę w sposób jak najbardziej zrozumiały, czyli jak to się u nas mówi – „po polsku”.

Dla kogo przeznaczona jest usługa? Skorzystaj z niej, jeśli:

  • Otrzymałeś jakieś przelewy z serwisów print on demand, serwisów stockowych, microstockowych, macrostockowych, czyli w skrócie „banków zdjęć” oferujących zarabianie na sprzedaży swojej fotografii/filmów lub innych stron internetowych, które prezentuję na blogu.
  • Znasz już z moich artykułów wszystkie niezbędne informacje prawne, np. kiedy i jak rozliczać dochody z praw autorskich nawet bez posiadania firmy w żadnej formie działalności.
  • Chcesz spać spokojnie i mieć pewność, że wszystkie Twoje sprzedaże zostały rozliczone w sposób PRAWIDŁOWY.

Jak skorzystać z usługi?

To bardzo proste. Aby skorzystać z usługi, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny formularz kontaktowy. Wystarczy, że nam go prześlesz, a my zajmiemy się resztą. Jeśli potrzebujesz pomocy przed wysłaniem, zajrzyj poniżej do FAQ, a jeśli nie ma tam odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz mi wiadomość bezpośrednio na kontakt.piomateusz@int.pl, a pomogę rozwiązać wszystkie wątpliwości. Pytania można zadawać przez cały rok 24/7.

Na czym polega usługa?

Korzystając z formularza kontaktowego, wysyłasz tak naprawdę zapytanie o indywidualny koszt rozliczenia, po czym dostaniesz od nas wiadomość zwrotną, jeśli będziesz zainteresowany – otrzymasz dalsze instrukcje, dzięki którym cały proces będzie dla Ciebie jasny i prosty, a wszystkie dochody rozliczone w jednym miejscu naraz.

Kiedy można skorzystać z usługi?

Nasza usługa księgowości dostępna jest w obrębie okresu, kiedy zgodnie z prawem należy poinformować (wysyłając PIT-36) urząd skarbowy o swoich dochodach. Abyśmy mieli wystarczająco dużo czasu do rozliczenia Twoich sprzedaży, poniższy formularz kontaktowy będzie otwarty od 15 lutego do 15 kwietnia każdego roku. Po zamknięciu formularza, komunikacja z osobami wcześniej zgłaszającymi się, będzie kontynuowana bezpośrednio poprzez pocztę e-mail. Jeśli zgłosisz się do nas tuż przed zamknięciem formularza, np. 15 kwietnia – to nie gwarantuje to terminowości wykonania usługi, ale spokojnie – nasza usługa umożliwia wykonanie korekty po terminie ustawowym – co również będzie w pełni poprawne, zupełnie jak w przypadku wykonania usługi przed terminem ustawowym (30 kwietnia), więc nawet w takiej sytuacji nie musisz się niczym martwić.


Każdy serwis wypisz po przecinku. Przykład:
Amazon KDP, Merch by Amazon, Redbubble, Teepublic, Spreadshirt, Shutterstock

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mateusz Piotrowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "Mateusz Piotrowski", ul. Władysława Orkana 52/2, 58-307 Wałbrzych, NIP: 8863022483, REGON: 522419278. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Więcej informacji znajdziesz w zakładce RODO.


FAQ

  • Zakupiłem kurs. Kiedy mogę zacząć?

    Dostęp do platformy otrzymujesz automatycznie po złożeniu zamówienia, co oznacza, że kurs możesz zacząć zaraz po zakupie.

  • Czy prawo wymaga rozliczenia nawet najmniejszych kwot, które zarobiłem?

    Tak, musisz zadeklarować swoje dochody niezależnie od kwoty przelewów, jakie otrzymałeś z serwisów internetowych w ciągu całego poprzedniego roku.

  • Jeśli skorzystam z usługi, kto rozliczy moje dochody?

    Twoimi dochodami zajmie się doświadczone biuro rachunkowe, które rozlicza również podobne osoby nieprzerwanie od wielu lat.

  • Czy jeśli otrzymałem przelew z jednego tylko serwisu, mogę skorzystać z usługi?

    Tak, ilość serwisów, jak i przelewów nie ma znaczenia.

  • Czy dostęp do kursu jest dożywotni?

    Tak, po zakupie otrzymujesz dożywotni dostęp do platformy, dzięki czemu możesz w każdej chwili wrócić do kursu i np. odświeżyć wiedzę.

  • Jak mogę zapłacić za kurs?

    Zrobisz to:

    • za pomocą BLIKA
    • przelewem natychmiastowym

    Cały proces płatności jest szybki i prosty. Nie zajmie Ci więcej niż 2 minuty.

  • Czy mogę zwrócić kurs?

    Tak, w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że nie ukończyłeś 10% kursu lub w ogóle go nie rozpocząłeś. Posiadam wgląd do tego, ile % kursu ukończył dany kursant.

  • Czy otrzymam fakturę?

    Oczywiście, jeśli zaznaczysz na stronie zamówienia opcję „Chcę otrzymać fakturę”, otrzymasz ją prosto na swojego maila tuż po zakupie.